This document will not be filed, it will be concluded only in electronic form, it is not considered a written contract, it is written in Hungarian, and it does not refer to a code of conduct. If you have any questions regarding the operation of the webshop, the ordering and delivery process, we are available at the contact details provided. The scope of these GTC covers legal relationships on the Service Provider's website (https://www.masszirozlak.hu) and its subdomains. These Terms and Conditions are continuously available from the following website: https://www.masszirozlak.hu/aszf
- Szolgáltatók adatai:
A szolgáltató neve: Mészáros Péter EV
A szolgáltató székhelye: 6722 Szeged, Nemes Takács u. 3-7/c fsz.30.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:
Adószáma: 66692171-1-26
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Szegedi Okmányiroda
A szolgáltató neve: Elit-Trend Kft.
A szolgáltató székhelye: 6726 Szeged, Asztalos u. 15.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:
Adószáma: 24911739-2-06
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe:
CTX Services Kft. 6725 Szeged, Boldogasszony sgt. 53. |
- Basic provisions
2.1. Questions not regulated in these Regulations, as well as the interpretation of these Regulations, are governed by Hungarian law, in particular Act V of 2013 on the Civil Code ("Civil Code") and Act 2001 on certain issues of electronic commercial services and services related to the information society. CVIII of . (Elker. tv.) Act and 45/2014 on the detailed rules of contracts between the consumer and the business. (II. 26.) to the relevant provisions of Government Decree. The mandatory provisions of the relevant legislation apply to the parties without special stipulations.
2.2. These Regulations are effective from December 1, 2020 and will remain in effect until revoked. The Service Provider is entitled to unilaterally modify the Regulations. The Service Provider will publish the amendments on the websites 11 (eleven) days before their entry into force. By using the website, users accept that all regulations related to the use of the website automatically apply to them.
2.3. User, if he enters the webshop website operated by the Service Provider or reads its content in any way - even if he is not a registered user of the webshop, he acknowledges that the provisions of the Regulations are binding on him. If the User does not accept the conditions, he is not entitled to view the content of the webshop.
2.4. The service provider reserves all rights regarding the webshop website, any part of it and the content appearing on it, as well as the distribution of the website. It is forbidden to download, store, process and sell the contents of the webshop or any part of them without the written consent of the Service Provider.
- Available services:
3.1. The prices displayed for the services are in HUF and include the taxes prescribed by law.
3.2. In the webshop, the Service Provider indicates the name and description of the service in detail, and displays a photo indicating the nature of the service. The images displayed on the data sheet may differ from the real ones and may be used as illustrations. We are not responsible for the actual difference between the image and service displayed in the webshop.
3.3. If a promotional price is introduced, the Service Provider will fully inform Users about the promotion and its exact duration and conditions.
- Rendelés menete:
4.1. Felhasználó regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
4.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
4.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket és megadja az Ajándékozott nevét. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
4.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, folytatja a termékek kosárba helyezését. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát.
4.5. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, vagy megadja online elérhetőségét ahová digitális formában kézbesítjük a megvásárolt szolgáltatás igénybevételére jogosító ajándékkártyát, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:
4.5.1. Fizetési módok:
Előre utalás: Amennyiben a rendelés értékét átutalással kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az “Utalás” fizetési módot. A megrendelést követően a Vevő elutalja a vételárat a visszaigazoló emailben megadott bankszámlaszámra, közleményben feltüntetve a rendelési számot.
Bankártyás fizetés: A fizetéshez elengedhetetlen adatok kizárólag az OTP mobil Kft részére kerülnek továbbításra és felhasználásra a http://simplepay.hu/vasarlo-aff weboldalon leírtak szerint.
4.5.2. Szállítási költség:
Postázási költség: 1500 Ft, ami a mindenkori postai szállítási díjak függvényében változhat, így minden esetben egyeztetést igényel
Elektronikus PDF formátumú kártya emailben kiküldve: 0Ft
4.6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
4.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A fizetendő végösszegről a vásárló a rendelés visszaigazolásakor értesítést kap. A Szolgáltató a számlát elektronikus úton (e-mail) PDF formátumban küldi a Felhasználó részére. A Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával belegyezik a számla ilyen módon való kiküldéséhez/fogadásához. Amennyiben a Felhasználó papír alapú számlára is igényt tart, azt a webshop ügyfélszolgálatán kérheti.
4.8. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Rendelés jóváhagyása” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
4.9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. 4.10. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
- A megrendelések feldolgozása és teljesítése
5.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon belül kerül feldolgozásra.
- Elállás joga
6.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendeléstől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
6.2. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
6.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
6.5. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót abban az esetben, ha a termékhez kapcsolódó szolgáltatás nyújtását a vállalkozás már megkezdte.
a.) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b.) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c.) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
d.) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
e.) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
f.) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
6.6. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően, elállási nyilatkozat birtokában a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére.
6.8. A visszatérítés során a Szolgáltató a visszatérítendő összeget a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon teljesíti, e visszatérítési mód alkalmazásával a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.
6.9. Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 15 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.
6.10. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 15 napos időszak letelte előtt visszaküldi a termék(eke)t.
6.11. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének költségét viseli.
6.12. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.
6.13. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
6.14. Amennyiben a Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe (a postai borítékon a feladást igazoló pecsét), telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzés időpontját. A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Felhasználó a Szolgáltató részére.
6.16. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
6.17. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.
6.18. A 14 napos határidőt követően nincs mód a megvásárolt utalvány, vagy ajándékkártya készpénzre váltására.
- Vegyes Rendelkezések
7.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
7.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
7.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához
7.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
- Panaszkezelés rendje
8.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
8.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
8.3. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
8.4. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail:
Adatvédelem
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: